O equipamento para ceder ás Agrupacións de Voluntarios de Protección Civil distribúese en dúas liñas de axuda. Unha delas permitirá dotar a dous concellos de cadanseu remolque para a atención ás emerxencias (os municipios beneficiarios son os de Sober e Quiroga). A segunda está dirixida á adquisición de tendas de campaña de emerxencias (os concellos beneficiarios serán o de Monforte de Lemos e Chantada). O investimento total supera os 40.000 euros.
As entidades ás que se lles concedeu o equipamento solicitado terán de prazo dez días hábiles desde a recepción a comunicación da resolución favorable para aceptar ou renunciar á subvención. Se algún dos beneficiarios renuncia redistribuirase o equipamento non adxudicado en base á lista de reserva integrada por todos os solicitantes admitidos segundo a puntuación de cada entidade.
O prazo estimado para a sinatura da acta de cesión dos vehículos todo terreo tipo pick-up e dos remolques para a atención de emerxencias será de tres meses. No caso das tendas de campaña, a cesión quedará condicionada á finalización do novo expediente de contratación.