InicioTerra de LemossanidadeUnha vintena de familias denuncia recortes na Atención Temperá do HULA

Unha vintena de familias denuncia recortes na Atención Temperá do HULA

Unha vintena de familias da zona centro e sur da provincia, con nenos menores de 6 anos, únense para denunciar servizos insuficientes no HULA para os cativos con diversidade e discapacidade.

Publicado o

- Advertisement -

A Atención Temperá é o conxunto de intervencións dirixidas á poboación infantil entre 0 e 6 anos, que ten por obxectivo dar respostas á necesidades transitorias ou permanentes que presentan nenos e nenas con trastorno do desenvolvemento ou con risco de padecelo. O Libro Blanco recolle que é necesario que a Atención Temperá sexa un servizo público, universal e de provisión gratuíta para todos os nenos e familias que o precisen.

As familias reclaman que se lle faga caso ao antedito porque aseguran que no HULA se están dando altas precipitadas a pacientes nalgunhas das súas terapias, coa escusa de que xa cumpren certos obxectivos, tales como a marcha autónoma. Os afectados amosan o seu profundo malestar porque se trata de nenos e nenas con enfermidades graves, que requiren ir da man para camiñar; que non saben masticar e mesmo falar. Noutras ocasións, os rapaces non dispoñen de mobilidade e manexo das súas mans que lles permita agarrar un xoguete ou beber auga. Estas situacións implican falta de autonomía e requiren, segundo as familias afectadas, constante tratamento de fisioterapia, logopedia e/ou terapia ocupacional, entre outras.

Segundo os afectados, a situación é consecuencia dos recortes ante a gran lista de espera para que entren no servizo  de Atención Temperá novos nenos. As familias aseguran que todos deben de ser atendidos como corresponde e solicitan informes do desenvolvemento que deberían acadar os pacientes e dos motivos dos recortes do servizo.

O Hospital de Monforte non conta co servizo de Atención Temperá e moitos destes nenos teñen que desprazarse ao HULA, antes facíano unha vez á semana, pero agora as terapais fanse cada 15 días. Para os afectados, a solución non pode ser “alongar data entre terapias e impoñer normas absurdas en canto á puntualidade e asistencia.”

As familias que utilizan este servizo aseguran que non poden consentir esta situación e loitarán polos dereitos dos seus fillos e doutros nenos en circunstancias similares. Esixen a incorporación inmediata de persoal a esta unidade, para que todos poidan recibir unha atención temperá de calidade e non deixar a ningún neno en lista de espera.

 

ÚLTIMAS

34 candidaturas para a Gala do Deporte de Monforte

O pasado 29 de marzo remataba o prazo para inscribirse na convocatoria, foron 34...

Comezan as obras da residencia da Pobra do Brollón

A empresa Construcciones Castro Figueiró S.L.U. é a encargada de acometer os traballos, que...

70.000€ para a drenaxe da vía LU-P-5702 ao seu paso polo Rego de Monelo, en Sarria

As obras executaranse á altura do Rego de Monelo, en San Vicente de Froián,...

Unha nova vida para Donelle, a aldea de Sober mercada pola cooperativa Ecooo

A Donelle, unha aldea deshabitada do Concello de Sober dende hai varias décadas, preséntaselle...