HomesociedadeO viño é o sector agroindustrial máis exportador de Galicia

O viño é o sector agroindustrial máis exportador de Galicia

Reunión da Xunta co sector do viño para avanzar no Plan de dinamización territorial das 5 denominacións de orixe de Galicia.

Publicado o

- Advertisement -

As consellerías de Medio Rural, Economía e Cultura e Turismo consesúan, cos representantes dos consellos reguladores vinícolas e das ruta do viño,  os obxectivos principais do futuro plan de dinamización territorial. Segundo o Conselleiro do Medio Rural, José González, a suma de esforzos mellorará o posicionamento dos viños galegos no seu conxunto e reforzará a oferta turística das súas zonas de produción.

O plan vai desenvolver unha serie de actuacións que se basean na elaboración de indicadores socioeconómicos, dende os demográficos ata os relacionados co emprego ou o valor engadido, entre outros. Tamén se fará un estudo da cadea de valor do viño e do sector turístico, así como unha análise pormenorizada do patrimonio natural, cultural e paisaxístico.

O sector do viño en Galicia implica a máis de 13.000 viticultores e máis de 460 adegascon máis de 9.200 hectáreas de viñedos que producen uns 64 millóns de quilos de uva ao ano, o que supón un valor estimado de máis de 206 millóns de euros no mercado. O viño é o sector agroindustrial máis exportador, no 2018 vendéronse máis de 77.700 hectolitros ao mercado exterior, facturando 39 millóns de euros.

Estratexia Galicia Sabe

Pola súa banda, o conselleiro de Cultura e Turismo, Román Rodríguez, fixo fincapé na destacada posición que ocupa a enogastronomía no modelo turístico galego, a través da Estratexia Galicia Sabe.

O obxectivo é impulsar un modelo de desenvolvemento sustentable e responsable, facilitando a aproximación entre o sector primario e o turismo, potenciando o turismo rural cun modelo desestacionalizado e comprometido co medioambiente e o territorio, a través de cinco liñas estratéxicas. Entre elas, atópase o recoñecemento e protección á cultura gastronómica de Galicia; a estimulación do coñecemento, a formación e o I+D+i; o impulso de produtos e liñas de traballo de turismo enogastronómico; a renovación do marketinge a comunicación; e a creación dun modelo de gobernanza.

ÚLTIMAS

Os coidados como saída laboral a debate este 24 de abril no Ecocentro Natureza de Monforte

O vindeiro xoves, 24 de abril, o Ecocentro Natureza de Monforte de Lemos (á...

Búscase cartel para a Feira Guímara da Pobra do Brollón

O Concello da Pobra do Brollón vén de anunciar a convocatoria para o primeiro...

Preséntase o cartel da XXX Mostra de Viños da Ribeira Sacra de Pantón que se celebrará do 9 ao 11 de maio

O cartel destaca as tres ribeiras de Pantón, a do Miño, a do Sil...

Inscricións abertas para o Quiroga Bike Marathon que se celebra en setembro

O recorrido do Quiroga Bike Marathon levará aos  ciclistas a unha espectacular paisaxe pasando...