HomePolítica"A alternativa 2+1 para a A-56 sería moi negativa," aseguran os populares

“A alternativa 2+1 para a A-56 sería moi negativa,” aseguran os populares

Elena Candia amosou en Chantada o rexeitamento do PP da provincia de Lugo a converter nunha vía 2+1 a A-56 entre Lugo e Ourense: “non sei se é un globo sonda para despistar; pero Lugo non pode renunciar a esa infraestrutura imprescindible para o sur da provincia”.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

Os populares reivindican que se faga canto antes a autovía tal e como estaba proxectada: unha vía de nova construción que parte da autovía Lugo-Santiago, en Guntín, ata chegar á A-52 en Ourense. A presidenta dos populares lucenses advertiu que “para nós, a alternativa 2+1 sería moi negativa” e, polo tanto, pediu que “tanto o Goberno de España coma os socialistas de Galicia e da provincia de Lugo manifesten de maneira contundente o seu rexeitamento e amosen o seu compromiso claro e explícito coa autovía”.

Candia sinalou que “as infraestruturas son clave para a vertebración do territorio e o desenvolvemento socioeconómico da nosa provincia, un discurso no que tamén coinciden o resto das forzas políticas”. A este respecto, criticou o estado da estrada nacional N-540: “o seu abandono e falta de mantemento derivan na presenza de numerosas fochancas que afectan á seguridade deixando patente o nulo compromiso do Goberno socialista coa nosa provincia”.

Os deputados do PP das dúas provincias presentaron emendas no trámite parlamentario da Ley de PGE 2021 reclamando ao Executivo dedicar a esta autovía as cantidades consignadas nos PGE do 2018, pero foron rexeitadas polos grupos do Goberno.

Os orzamentos do Estado para este ano recollen dotación para os tramos da autovía correspondentes á provincia de Ourense e ningún tipo de previsión para os da provincia de Lugo. “Desapareceu das prioridades do Goberno o intercambiador das autovías A-54 e a A-56 en Guntín” que nos PGE do 2018 dispoñía de 2,5 millóns de euros de dotación orzamentaria.

“Actualmente só está en marcha, dende setembro do 2020, o tramo entre San Martiño e A Barrela, un proxecto que recuperou sendo ministra a popular Ana Pastor despois de varios anos sen concrecións por parte do Goberno socialista”, explicou Candia.

Os deputados populares téñense dirixido ao Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana para coñecer en que situación administrativa e que previsións ten para avanzar nos tramos A Barrela-Chantada, Chantada-Taboada, Taboada-Narón e Narón-Guntín no que se engloba o intercambiador. A resposta do Ministerio en febreiro deste ano foi “totalmente elusiva”.

ÚLTIMAS

A mostra expandida “Un cadro nun lugar” amosa en empresas e institucións da Ribeira Sacra a pintura de Manuel Jorge

A mostra expandida, "Un cadro nun lugar", implica a cesión en déposito de cadros...

Concentración o 28 de outubro ás 12:00 diante do Hospital de Monforte

Os nacionalistas demandan que se dote de persoal e medios humanos suficientes o centro...

O BNG de Quiroga anima as redes sociais co concurso “Celebrando a Castelao”

O BNG de Quiroga, continuando coa celebración do 75 cabodano do falecemento de Castelao,...

Esperta Monforte leva a pleno traballar cara unha “cidade 30”

O límite de velocidade de 30Km/h, nas rúas dun carril por sentido de circulación...