O proxecto, exposto para afrontar o reto demográfico e as dificultades que ten o desenvolvemento do medio rural, está a ser executado por expertos consultores analizando as potencialidades da comarca para favorecer a creación de empresas e emprego co obxectivo de fixar poboación e conseguir un futuro mellor para a cidadanía.
Ao longo destes 15 meses realizáronse unha decena de xornadas nas que se analizaron temas como o turismo rural, a viticultura, o mantemento do medio natural, o patrimonio, o inventario de edificacións para rehabilitar e outra serie de aspectos que puidesen ser de especial interese e conseguisen un efecto de atracción de nova poboación á comarca pois os datos actuais da pirámide poboacional son moi preocupantes con mais dun 60% dos cidadáns envellecidos, escasa substitución xeracional e dificultades como as infraestruturas que é necesario mellorar notablemente.
Na xornada do día 28 efectuaranse unhas primeiras conclusións especialmente nos aspectos de Investimentos no medio rural, a transferibilidade de proxectos doutras comarcas que poidan ser aplicables en no Courel e un debate de ideas e recomendacións sobre tres aspectos fundamentais como son o turismo, os viños e a unificación dunha imaxe de marca do Courel, que distinga os produtos no seu conxunto e chegue aos consumidores para aumentar as cotas de mercado tanto de atracción de turistas como de venda de produtos agroalimentarios, viños, aceites, cereixas, mel, marmeladas e outros.
A xornada será clausurada polo Director Xeral de AGACAL, Martín Alemparte, e polo socio da consultora Noa Inova, José María López Bourio.