O Presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, achegouse a Madrid para estar na presentación oficial da 90ª edición de La Vuelta. Alí asistiu á boa nova de que Monforte terá un final de etapa, concretamente da 15ª, e aproveitou para poñer en valor a importante presenza da proba en toda a provincia grazas ás xestións da institución provincial a través dun contrato de patrocinio coa entidade organizadora, Unipublic.
“Sabemos que o retorno económico e en termos de promoción para a provincia é enorme e por iso levamos anos apostando por esta proba. Porque ademais dun escaparate importantísimo, mobiliza unha organización de 3.000 persoas”, apuntou o Presidente, quen valorou que a aposta da Deputación permitiu que en tan só catro anos, a provincia de Lugo fora escenario de tres etapas desta cita ciclista e o que iso supón polas retransmisións en directo seguidas por millóns de persoas.
Na gala de presentación de La Vuelta 2025 desveláronse as localidades e as datas polas que transitarán as diferentes etapas da proba no 2025, que arrincará o 23 de agosto en Italia e rematará en Madrid o 14 de setembro. “O obxectivo que motivou á Deputación para volver colaborar coa organización de La Vuelta para o seu paso pola provincia forma parte da nosa estratexia para impulsar o desenvolvemento social e económico, neste caso coa promoción do territorio a través do turismo”, comentou José Tomé Roca.

RELEVANCIA DE ‘LA VUELTA’
La Vuelta, “proba situada na elite do ciclismo mundial, co Giro de Italia e o Tour de Francia como compañeiras”, referiu Tomé Roca, está cuberta por uns 1.000 xornalistas de máis de 270 medios e a retransmisión de RTVE conta con máis de 1 millón de telespectadores que se suman aos millóns de persoas que seguen o evento polas redes sociais. Só os vídeos das canles oficiais de La Vuelta contan con 277 millóns de visualizacións. Todo o anterior, sumado ao retorno directo que xera coa xente que se mobiliza nunha proba como esa a nivel organizativo, contribúe, dixo o mandatario provincial, a “incrementar a actividade na hostalería, no turismo e no comercio local”.
Segundo datos que traslada tamén a Deputación de Lugo, La Vuelta Ciclista a España é seguida anualmente en 190 países, que chegan a unha audiencia real de 400 millóns de espectadores. A meirande parte dos seguidores están localizados en países de Europa, como Francia, Bélxica, Italia ou Noruega, entre outros, pero tamén están presentes en todo o arco americano, cunha grande audiencia en Colombia, e en Asia, con presencia en países como Xapón.
Á marxe dos datos anteriores, na actualidade a proba española é, xunto a Giro e Tour de Francia, unha das de referencia a nivel mundial. Máis aínda despois de ampliar as súas fronteiras respecto daquelas edicións que percorrían só terriorio español. Hoxe, La Vuelta é xa unha proba internacional que atrae aos mellores ciclistas do mundo e que cada ano amplía o seu prestixioso palmarés sumando referentes da disciplina.