A campaña usa imaxes do patrimonio da Ribeira Sacra para incidir na necesidade de respectar o uso da máscara, da distancia social, da ventilación, do aforo nos encontros familiares entre outros asuntos que aborda.
Canzorros, capiteis, pórticos e outros elementos do patrimonio románico da zona da Ribeira Sacra cobran un novo significado e lanzan unha mensaxe que busca crear unha conciencia cidadá responsable. Fano botando man dunhas imaxes que ao tempo que amosan o traballo delicado dos canteiros románicos queren provocar o sorriso cómplice dos usuarios das redes sociais.
Nos meses previos a que a UNESCO avalíe a candidatura da Ribeira Sacra a Patrimonio da Humanidade, esta campaña ten tamén o obxectivo de visibilizar as extraordinarias circunstancias nas que se están a desenvolver os traballos previos para que a candidatura chegue a bo porto.

En palabras de Antonio D. Moure, Presidente de O Sorriso de Daniel: “As imaxes talladas en pedra do románico foron creadas para dar mensaxes aos homes e mulleres que habitaban na contorna e con esta campaña queremos que sigan a ser útiles e lancen a mensaxe que máis se precisa agora: prudencia, porque a Pandemia pode quitarnos o que máis queremos”.
O Presidente do Consorcio, Luis Fernández Guitián, manifesta que o Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra segue a traballar para apoiar a candidatura da Ribeira Sacra e que agarda que unha vez conseguida poida axudar a activar a economía destes concellos das provincias de Lugo e Ourense, o que agora é máis necesario ca nunca.
A campaña foi ideada pola axencia Atlantis Multimedia para o Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra e a Asociación do Patrimonio Románico O Sorriso de Daniel.