HomePolítica"Faltan 200 millóns de euros dos anunciados no corredor ferroviario Lugo-Monforte-Ourense", aseguran...

“Faltan 200 millóns de euros dos anunciados no corredor ferroviario Lugo-Monforte-Ourense”, aseguran os senadores populares na provincia

Os senadores lucenses do PP -Xosé Manuel Barreiro, Rosa Arza, Manolo Varela e Juan Serrano- seguen os anuncios do Goberno central en relación á modernización e mellora do corredor ferroviario entre Lugo, Monforte e Ourense e aseguran que “10 meses despois de ter anunciado en Monforte un investimento de 546 millóns de euros e cando só falta por licitar a eliminación dos 36 pasos a nivel; o coste da aportación do Ministerio de Transportes para a contratación real das obras será de 302 millóns de euros”.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

Os senadores populares preguntarán ao Goberno central como explica “esa diferenza de máis de 200 millóns de euros con respecto ao orzamento anunciado e a licitación real e se están realizando recortes á costa da seguridade e da modernización e mellora do corredor.”

Os populares explican que “en só 10 meses as adxudicacións nas obras da plataforma da liña -que inclúen o tratamento da infraestrutura e o túnel substitutivo do Oural- contan con baixas do 19% dado que se licitaron 152 millóns de euros, pero só se adxudicaron 77”. 

Os traballos relacionados coa vía sumarán 103M€ e adxudicáronse en 69 millóns de euros con baixas do 9% de media. A electrificación entre Monforte e Lugo coa subestación de Oural e a renovación da liña eléctrica entre Ourense e Monforte consumirán 53 millóns de euros dos que hai adxudicados 27, cunha baixada media dun 18%. Os sistemas de control, mando e sinalización coas telecomunicacións necesitarán 48 millóns de euros que xa se adxudicaron completamente por 38, con baixas medias do 22%. E, finalmente, as obras, instalacións de protección física e seguridade da vía requiren 25 millóns de euros, dos que se adxudicaron 11, cunha baixa media do 38% sobre a cantidade inicialmente anunciada. Deste último apartado só falta licitar a eliminación dos anunciados 36 pasos a nivel.

Os senadores recordan que, con todo, “estas obras non conseguen transformar a liña en alta velocidade (máis de 250 km/h) nin en velocidade alta (apta para máis de 200 km/h); senón que se dirixen a adecuar a vía Lugo-Monforte-Ourense para que sexa segura e estea operativa o maior tempo posible”.

“O motivo polo que Lugo queda á marxe da alta velocidade ferroviaria é que o Ministerio de Transportes rexeitou modificar o trazado actual e eliminou as dúas variantes -que permitirían reducir a distancia uns 15 quilómetros e elevar as velocidades medias dos 75 km/h actuais aos 115 km/h- que permitirían reducir os tempos entre Lugo e Ourense á metade”, remarcan.

ÚLTIMAS

Sacrapastas recibe o selo de Galicia Calidade para os seus produtos

O delegado territorial da Xunta en Lugo, Javier Arias, e a xerente de Galicia...

O BNG inicia unha campaña de reivindicación do arranxo integral da N-540

O BNG inicia unha campaña de denuncia e reivindicación permanente do arranxo integral da...

A XXI Feira Medieval de Monforte presenta cartel e vídeo promocional

Monforte presenta a campaña promocional da vinteunha edición da Feira Medieval de Monforte, que...

Quiroga acolle o 5 e 6 de abril unhas xornadas formativas para para pilotos de parapente

Os vindeiros 5 e 6 de abril, a localidade de Quiroga converterase no epicentro...