Grazas á colaboración de bares, restaurantes, casas de turismo rural e de todo o sector da hostalería e restauración que se anima a participar, o Concello irá difundindo receitas tradicionais con ingredientes típicos de Triacastela, como pode ser a carne, o embutido, o queixo ou o mel, entre outros.
Búscase, tal e como explica a rexedora, Olga Iglesias, que as persoas que os vexan saiban o bo produto que hai en Triacastela, que o sigan mercando e que poidan acudir a degustalo unha vez poidan retomar a actividade.
A alcaldesa agradece a colaboración de todos os negocios do sector que están a compartir as súas receitas, que desde esta semana comezaron a ser difundidas a través das redes sociais do Concello de Triacastela.
“Imos apostar polo produto galego e polo noso, polo que queremos que as redes sociais sexan un escaparate do mellor que temos en Triacastela; a nosa gastronomía e os mellores locais para poder desfrutala”, precisa.
Entre as propostas que xa foron publicadas, un cocido a base de produtos locais, carne de cachena San Breixo ou croquetas de xamón.