O Concello establece en 245.071,17 euros o prezo de licitación global desta concesión, que terá unha duración de dous anos, con posibilidade de dúas prórrogas anuais de un ano cada unha. O prazo para que as empresas interesadas nesta concesión presenten as súas ofertas durará ata o venres 26 de marzo. Do mesmo xeito, a mesa de contratación celebrarase o mércores 7 de abril ás 10:00 horas.
Esta xestión integral dos servizos turísticos esenciais para a cidade de Monforte, estará en todo momento supervisada polo Concello, debendo a empresa adxudicataria consensuar co Concello a toma de decisións, a posta en marcha de todo tipo de accións e de actividades promocionais, o tipo de información que se debe facilitar ós visitantes, etc.
A empresa adxudicataria deberá contar con persoal especializado e con formación contrastada en todas estas instalacións e servizos turísticos municipais, a fin de proporcionar a información e o trato máis axeitado ós turistas ou peregrinos que acodan ás mesmas. O requisito de contar con persoal especializado incluirá a icónica Torre da Homenaxe, un dos principais símbolos da cidade.
Cabe destacara a ampliación nos horarios de atención o público, que suporán que tanto a Oficina de Turismo, o Espazo expositivo do Centro do Viño como súa Tenda, e a Oficina do Peregrino, estarán abertos todos os días da semana ó longo de todo o ano.
A empresa adxudicataria estará obrigada á xestión, envío e derivación con carácter confidencial e actualizada mensualmente dos datos ó Concello de Monforte. A petición do Concello, a adxudicataria enviará contidos promocionais turísticos para ser difundidos a través das diferentes canles, portais de internet e redes sociais municipais, sempre baixo a planificación e autorización do Concello de Monforte.
ESPAZO EXPOSITIVO DO CENTRO DO VIÑO DA RIBEIRA SACRA
Organización das visitas mantendo a exposición aberta tódolos días en horario de mañá e tarde. Xestión das súa instalacións: espazo expositivo, recepción, tenda, sala multiusos e almacén, así como as zonas comúns compartidas coa Tapería do Centro do Viño e coas dependencias do Consello Regulador da Denominación de Orixe Ribeira Sacra. Así mesmo comprende a xestión do patio como elemento central que unifica todas as instalacións do centro.
As visitas guiadas realizaranse diariamente, como mínimo unha de mañá e outra de tarde, ampliándose se fose necesario. Este réxime horario ten a consideración de “mínimo”, podendo ser mellorado polo licitador na súa oferta. A Tenda do Centro do Viño deberá estar aberta tódolos días do ano. O horario mínimo de apertura da tenda será de 8 horas diarias. Este horario poderá ser mellorado, ampliándoo, nas ofertas dos licitadores, se ben en ningún caso poderá abrirse antes das 10:00 horas nin pecharse con posterioridade das 21:00 horas.
Polo que respecta á Tenda deste Centro do Viño, os produtos autorizados para a súa venda na mesma serán:
- Viños da Ribeira Sacra
- Licores da Ribeira Sacra
- Produtos relacionados co viño (sacacorchos, decantadores, copas, libros, tapóns, etc.)
- Produtos gastronómicos da Ribeira Sacra (queixos, bicas, conservas, etc.)
- Produtos artesanais da Ribeira Sacra relacionados co viño (xerras, cuncas, etc)
- Recordos e merchandising de Ribeira Sacra, Monforte e o Centro do Viño
- Cosmética feita con uvas da zona
- Bixutería e xoiería
- Ocasionalmente, viños doutras denominacións.
A empresa adxudicataria deberá ofrecer estes produtos a través dunha tenda de venda on-line actualizada, dinámica, moderna e ben xestionada.
OFICINA DE TURISMO
A Oficina de Turismo permanecerá aberta ó público todos os días do ano un mínimo de 8 horas en horario partido. A atención na oficina de turismo terá que ofrecerse, como mínimo en castelán, galego e inglés. O Concello facilitará material básico (planos, guías,..), sen prexuízo de que o adxudicatario poida aportar material adicional. O servizo de atención da Oficina de Turismo será gratuíto para os usuarios.
OFICINA DE ATENCIÓN Ó PEREGRINO
Dende esta instalación que se ubica na praza Doutor Goyanes s/n, facilitarase ó peregrino e ó visitante información relativa ó Camiño de Inverno, do concello e da contorna. Ademais prestará servizo de selado das credenciais os peregrinos que o demanden. Permanecerá aberta ó público diariamente, durante todo o ano, un mínimo de 8 horas en horario partido.
A atención ós visitantes na Oficina do Peregrino terá que ofrecerse, como mínimo, en castelán, galego e inglés. O servizo de atención da oficina do peregrino será gratuíto para os usuarios.
XESTIÓN DAS VISITAS Á TORRE DA HOMENAXE
Este servizo comprende a realización das visitas no espazo da Torre da Homenaxe, mantendo ademais o espazo aberto e custodiado durante os horarios que o Concello sinale. Inclúe así mesmo a xestión integral e o mantemento ordinario da instalación. A Torre permanecerá aberta ó público como mínimo nas franxas horarias que se recollen na seguinte táboa:
Tempada | Xornada | Horas |
Inverno (outubro a abril, incluídos)Unicamente sábados, domingos e festivos | Mañá | 11:00 – 13:30 |
Tarde | 15:30 – 18:30 | |
Semana SantaDe xoves a domingo | Mañá | 11:00 – 13:30 |
Tarde | 15:30 – 19:30 | |
Maio a setembroTodos os días | Mañá | 11:00 – 14:00 |
Tarde | 16:30 – 20:30 |
PERSOAL ESPECIALIZADO E CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN
O contratista organizará, baixo a súa responsabilidade, os sistemas de xestión de persoal e de organización dos traballos na forma en que se consiga a maior eficacia do servizo. O persoal estará encadrado no Convenio colectivo de axencias de viaxe (BOE nº 281, de 21 de novembro de 2016).
En todos os espazos, o adxudicatario prestará o servizo con persoal suficiente e axeitado, que contará coa experiencia e formación obxectivamente esixibles. Todo o persoal deberá estar debidamente uniformado.
CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN E MELLORAS
- Menor prezo: 50 puntos.
- Maior inversión permanente en equipamento das instalacións: 15 puntos.
- Maior horario de apertura de instalacións sobre os mínimos esixidos no prego: 15 puntos.
- Memoria de explotación: 20 puntos.
O Alcalde, José Tomé Roca, asegura que “con esta única xestión integral haberá un antes e un despois na xestión dos nosos servizos turísticos municipais, que redundará moi positivamente na imaxe e na información que trasladaremos de Monforte e da Ribeira Sacra ós nosos visitantes e peregrinos.”