A conexión das aulas públicas coa Rede para explotar todas as súas posibilidades didácticas é un paradoxo. Así o senten algúns pais e profesores cando describen a situación actual de acceso á dixitalización do ensino en Galicia. Programas como EDixgal en teoría fomentarían a entrada de nenos e docentes a unha fonte de recursos incontables para a aprendizaxe. Por contra, centros públicos do rural, de áreas de montaña ou afastadas das principais “autoestradas” de conexión dixital.
Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.O acceso á dixitalización do ensino en Galicia
As aulas telemáticas supuxeron un cambio radical no concepto de impartir o ensino en tempos da COVID. Colectivos de profesores e de pais de alumnos consideran que o reparto de elementos electrónicos entre docentes e alumnado non significou cambio algún nos métodos lectivos. Por outra parte, as particularidades xeográficas tampouco xogaron moito a favor do acceso á Rede.
Publicado o
POR
Redacción

- Advertisement -