O pasado mes de xuño, tras detectarse deficiencias neste piar que podían poñer en perigo ós usuarios da ponte, o Alcalde decidiu decretar o seu peche, co obxecto de levar a cabo os estudos pertinentes encamiñados a analizar polo miúdo a deficiencia do piar, así como revisar o seu estado xeral, para proceder á súa reparación.
Tal e como anunciara o rexedor monfortino hai unhas semanas, os traballos estarán rematados na súa totalidade, se as circunstancias do tempo o permiten, aproximadamente a finais do mes de outubro.
Debido a que as obras foran contratadas por emerxencia, o custe das actuacións estímase segundo os técnicos, en 200.000 euros máis ive, o que ascenderá a 242.000 euros aproximadamente.
”Unha vez estean rematadas as obras de arranxe da ponte de Piñeira”, concluíu o Alcalde, procederemos ó restablecemento do tráfico de vehículos e de persoas, previsiblemente en novembro, unha vez que estea endurecido o novo piar”.
Traballos de reposición do pilar
Unha vez analizada a situación da ponte e emitidos os pertinentes informes, trala revisión de estrutura e coa conformidade das administracións autonómica e do Estado, competentes na materia, os traballos que se están a levar a cabo para a reparación da ponte son os seguintes.
1.- Desvío do cauce a través dos vanos da marxe esquerda do río Cabe:
- Colocación de barreiras antiturbidez
- Desbroce das marxes.
- Retirada de material existente na marxe esquerda para a recuperación do ancho orixinal, alcanzando a capacidade necesaria para o desvío.
- Formación de camiño de acceso a través da área recreativa.
2.- Formación de plataforma de traballo, con recheo de escollera:
- Apeo do correspondente taboleiro.
- Execución dos sondeos necesarios para a caracterización do solo, para a elección da solución máis axeitada para as condicións da cimentación co obxecto de reconstruír o piar.
3.- Colocación de cimbra de apeo do taboleiro:
Esta colocación lévase a cabo en dous puntos situados antes e despois do pilar dúas, co que se permitirá a execución dos traballos necesarios para a reconstrución do piar afectado.
4.- Execución da cimentación profunda mediante micropilotes e encepado, nunha profundidade de 9 metros para estabilizar o terreo, sobre a que se construirá de novo o piar, coa mesma forma dos piares existentes.
5.-Reposición ao estado inicial do cauce do río Cabe:
- Retirada da delimitación do canal de derivación da marxe esquerda
- Retirada da cimbra
- Retirada da escollera da marxe dereita
- Restauración do cauce do río.
- Restauración da zona de acceso á ponte, de persoas e vehículos.