As/os 4 alumnas/os de 2º Bacharelato do IES Río Cabe participaron nesta competición educativa de simulación empresarial, organizada por ABANCA, ESICUniversity, Herbalife e Praxe MMT. Os estudantes destacaron entre os centos de participantes grazas á súa capacidade para tomar decisións estratéxicas en áreas como márketing, produción e finanzas, dentro dunha contorna dixital que replica a realidade das empresas.
Este concurso arrincou no mes de novembro coa participación dun total de 11.466 mozos preuniversitarios de 412 centros docentes de toda España. Os equipos foron pasando diferentes fases ‘en liña’ e así puideron vivir en primeira persoa unha experiencia de laboratorio sen riscos.
Este proxecto de gamificación é unha parte complementaria das materias relacionadas coa empresa e a economía, cuxo obxectivo é introducir unha práctica docente innovadora nas clases, axudando ao alumnado para complementar a formación teórica desde un prisma lúdico e motivacional.

Alumnado do IES Río Cabe no concurso “Young Business Talents” / IES Río Cabe
Ao longo deste tempo, os participantes puideron coñecer como funciona unha empresa real por dentro e tiveron que xestionar múltiples aspectos da súa empresa virtual, como poden ser a decisión do número de unidades a producir, prezos de venda, publicidade realizada, contratación de traballadores, solicitude de préstamos, investimentos financeiros, exportacións etc…. resultando gañador o equipo que consegue un maior beneficio económico ao longo do tempo.
É de destacar o esforzo realizado polo alumnado, a súa dedicación e espírito emprendedor nunha competición que pon a proba a capacidade dos mozos para tomar decisións baixo presión nunha contorna de mercado simulado. Os vinte equipos gañadores das diferentes simulacións na final nacional repartíronse máis de 10.000 euros en premios, así como diplomas acreditativos que lles axudarán a mellorar o seu currículo e futuro profesional.