HomesociedadeXanela, empresa de telecomunicacións de Chantada, superou os 16.000 clientes de fibra...

Xanela, empresa de telecomunicacións de Chantada, superou os 16.000 clientes de fibra rural no 2025

Facturou 300.000 euros por enriba das súas previsións para este ano ademais de acadar dous grandes fitos: implementar a súa propia plataforma de televisión e converterse en Operador Móbil Virtual (OMV). O ano 2026 será, segundo adiantan dende a dirección, un ano para seguir medrando e buscar fusións con outras compañías para mellorar os servizos.

Publicado o

POR
XMF
- Advertisement -

A empresa de telecomunicacións Xanela, con sede en Chantada, vén de adiantar datos económicos neste remate de 2025. Superou os 16.000 clientes de fibra rural e as cifras da compañía non deixan de medrar calculando que pecharán o exercicio con 50.000 servizos activos e unha facturación de 5,3 millóns de euros, 300.000 euros por enriba das súas previsións. A este ritmo de crecemento, din dende a dirección, a expectativa para 2026 é alcanzar os 6,5 millóns de facturación. 

RESUMO EN CIFRAS
  • 16.000 clientes de fibra.
  • 50.000 servizos activos.
  • 5,3 millóns de euros de facturación. 
  • 54 traballadores.
  • 4 tendas propias.
  • 60 puntos de venda por toda Galicia.
  • 33 anos é a media de idade dos traballadores.
  • É unha das cinco empresas que xeran máis emprego no Concello de Chantada.
LOGROS DO 2025

No 2025 Xanela implementou a súa propia plataforma de televisión coa previsióm de que no 2026 conte xa cunha programación centrada en Galicia. Calquera persoa con acceso a internet poderá ver todos os contidos da nosa comunidade xa que todas as pequenas televisións galegas formarán parte desta plataforma. Trátase dunha aposta para poñer en valor o dinamismo local e autonómico e que os clientes de Xanela poidan visualizar eventos e novidades da súa zona de residencia. En palabras do director de Xanela, Iñaki Castiñeira, “esperamos que, con estas integracións, as pequenas televisións galegas poidan reforzar  os seus contidos en todo o territorio galego”. Para promocionar este lanzamento, os clientes de Xanela poderán gozar deste servizo uns meses de balde.

Outro dos logros deste ano que remata foi a conversión de Xanela en Operador Móbil Virtual (OMV), un movemento dirixido a alcanzar máis independencia e mellorar os servizos de telefonía dos seus clientes. Ademais, ser OMV fai posible que poidan mellorar a cobertura, as tarifas e a competitividade.

No balance anual é relevante tamén a suma da filial de Movistar, Bluevía, aos operadores de infraestrutura cos que traballa Xanela (Rede Aberta, Adamo Whosale e Elanta).

Instalacións de Xanela no Polígono dos Acivros de Chantada. Foto: XdL
PENSANDO NO 2026

Anticipando estratexias, o director de Xanela destaca que “en 2026 buscaremos fusións con outras compañías, xa que cremos que é preciso para mellorar o servizo”. Segundo se sabe pola propia compañía, xa hai dúas operacións pechadas e espérase que sexan máis ao longo do ano que vén.

Finalmente, tamén se dá a coñecer a intención de potenciar a chamada a través de wifi; unha aposta que se poñerá en marcha no primeiro trimestre de 2026.

ÚLTIMAS

O IES A Pinguela estrea Aula Tech Beauty despois do Nadal

As obras de adaptación dos espazos e a instalación do equipamento tecnolóxico previsto xa...

A Casa da Cultura de Chantada acolle a exposición dos traballos do Programa de Pintura

A Casa da Cultura de Chantada acolle ata o 12 de xaneiro de 2026...

Teatro en Monforte o 26 e 30 de decembro

O ciclo de citas teatrais comezou o día 23, con “Nadal en prácticas”, da...

Cousas Xacobeas: O Camiño na parroquia de Meixente: Mouzós e O Sisto (I)

Esta parroquia aparece denominada na Idade Media como “Castelo”, nome que perdura no topónimo referenciado perto do...