HomesociedadeO 1 de maio comeza a xestión directa para os parques comarcais...

O 1 de maio comeza a xestión directa para os parques comarcais de bombeiros da provincia

Os parques comarcais de Barreiros, Viveiro, Vilalba, Chantada, Sarria e Monforte de Lemos pasarán a xestión directa na data en que rematan contratos, as empresas que agora mesmo os xestionan.

Publicado o

- Advertisement -

O Pleno do Consorcio Provincial para a Prestación do Servizo contra incendios e Salvamento de Lugo, integrado pola Xunta de Galicia e a Deputación, aprobou este martes, 12 de febreiro, por unanimidade, a xestión directa dos parques comarcais dependentes do organismo: Barreiros, Viveiro, Vilalba, Chantada, Sarria e Monforte de Lemos.

O modelo de xestión proposto polo Presidente da Deputación, Darío Campos, supón, segundo o organismo provincial, un aforro de 260.000 euros ao ano, a subrogación dos 117 profesionais que ofrecen este servizo e a mellora das súas condicións laborais.

Por exemplo, pasarán a ser considerados como profesionais de actividades de risco. Son 75 bombeiros, 36 cabos e 6 xefes de parque, que pasarán a ser persoal laboral dos parques que forman parte do Consorcio Provincial de Bombeiros: Viveiro, Vilalba, Barreiros, Monforte de Lemos, Sarria e Chantada. Desde a Deputación Provincial aseguran, que a esta medida se engade a equiparación salarial, conseguida no mes de xuño.

ÚLTIMAS

3ª edición de ‘Brincadeira’, o festival que recupera o ‘brindo’ na Pobra do Brollón

Brindadeira xurdiu no ano 2023 como parte dunha iniciativa do goberno municipal para recuperar...

75.000€ para mellorar a Praza Luis García Arias en Chantada

Esta praza reformárase hai 15 anos co bipartito para crear un espazo complementario aos...

Quiroga presenta as actuacións das festas de verán que se celebrarán do 7 ao 11 de agosto

As festas do xoves abriranse cun concerto do grupo local, Mario Colomán & The...

O PP de Ribas de Sil denuncia que non se convocan os plenos cada dous meses

Os concelleiros do PP de Ribas de Sil denuncian que o alcalde está a...