A Garda Civil vén practicando monitoraxes na internet ao obxecto de detectar aquelas condutas e contido público que puidese ser constitutivo dun suposto delito. Principalmente daqueles supostos delitos de odio que a Organización para a Seguridade e a Cooperación en Europa (OSCE) que denomina baixo o concepto de “hate crime” e define como “toda infracción penal, incluídas as cometidas contra as persoas ou a propiedade, onde o ben xurídico protexido que se elixe polo seu, real ou percibida, conexión, simpatía, filiación, apoio ou pertenza a un grupo. Un grupo baséase nunha característica común dos seus membros, como a súa “raza”, real ou percibida, a orixe nacional ou étnica, a linguaxe, a cor, a relixión, a idade, a discapacidade, a orientación sexual, ou outro factor similar”.
Así, no marco da Instrución 16/2014 da Secretaria de Estado de Seguridade, pola que se aproba o “Protocolo de actuación para as Forzas e Corpos de Seguridade para os delitos de odio e condutas que vulneran as normas legais sobre discriminación” detectouse nas redes sociais unha serie de perfís que viñan operando de maneira totalmente pública, sen ningún tipo de restrición, vertendo contido constitutivo dun suposto Delito de Inxurias e Ameazas Graves ás Forzas e Corpos de Seguridade, dun Delito de Provocación ao Odio, a Violencia e a Discriminación e un Delito de Inxurias.
Entre as publicacións consideradas como constitutivas dos delitos dirixidas nun primeiro curso contra a Administración de Xustiza, aparecían os cualificativos de “sicarios do estado”, “asquerosa fiscalía”, “fascistas”, “terroristas”, “mongolos” e “asasinos”. Acompañando de imaxes de maxistrados e fiscais de distintas salas do penal do Tribunal Supremo.
A persoa usuaria dos perfís veu igualmente facendo uso das RR. SS. para verter contido contra a Garda Civil como que “é capaz de matar non tan só un Garda Civil senón ao total daqueles que albergan cen cuarteis”. Que “o asasinado non ten por que ser un funcionario da Garda Civil senón que poderían ser aqueles funcionarios que forman parte do Corpo Nacional de Policía”. Vulnerando, noutra das publicacións, na que pronuncia demandando que “os coches deberían funcionar con sangue de policías, sendo así a única forma de utilidade a tanto criminal sicario”.
O suposto autor das publicacións revela o seu rexeitamento directo e extremo cara á relixión xudía, xustificando o rexeitamento a todas aquelas persoas practicantes da mesma. Desexando a morte de todas elas ás que cualifica como descerebradas, aseverando que “gozaría practicándolles a morte”. A pesar de restrinxir en diversas ocasións o acceso aos perfís por parte da propia administración das RR. SS., a persoa usuaria dos mesmos, proseguiu coa perseveranza que desde anos atrás carrexaba. Sendo advertido en innumerables ocasións, desde terceiros perfís, da gravidade dos seus actos. Tras a exhaustiva análise do contido das publicacións así como do estudo dos perfís logrouse identificar ao suposto autor das publicacións e único usuario dos perfís con distintos Nicks o cal responde a un home veciño da localidade de Chantada.