Adif licitou o contrato de obras para a renovación de vía do tramo de ferrocarril convencional Ourense-Monforte de Lemos, por un importe duns 33 millóns de euros (IVE incluído).
Segundo informa a compañía nun comunicado, o obxectivo deste investimento é mellorar a competitividade deste trazado, de 46 quilómetros de lonxitude en vía única electrificada, dada a súa incorporación ao Corredor Básico da Rede Transeuropea de Transporte Atlántico.
Entre as principais actuacións que comprende este contrato figura a substitución de todo o balasto existente por balasto silíceo. A maior parte desta renovación efectuarase mediante maquinaria desguarnecedora.
Tamén se substituirán todas as travesas de formigón que non sexan polivalentes, mentres que as travesas de madeira existentes en túneles substituiranse por travesas de formigón monobloque polivalentes.
Respecto ao tramo Ourense-Monforte de Lemos, está prevista unha inversión total de 202,5 millóns (IVE incluído) no trienio 2021-23. Sobre este extremo, a subdelegada do Goberno en Lugo, Isabel Rodríguez, remarca que “paso a paso” o Goberno avanza no seu compromiso para mellora do ferrocarril na provincia de Lugo, cun volume de investimentos “como nunca se fixo”.