Rego recrimina a actuación do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana por ter como prioritario a conexión con Madrid e non a mellora do servizo na mobilidade interna da Galiza e reclama o aumento de frecuencias e enlaces entre os diferentes servizos.
“Estamos vivindo un desmantelamento encuberto dos servizos ferroviarios internos na Galiza por parte do executivo estatal” alerta o deputado nacionalista que mesmo lembra a supresión dos servizos co gallo da pandemia da COVID-19- e que aínda non foron repostos na súa totalidade, agora coa entrada do AVE a Galiza. “O servizo ferroviario do País sufriu unha modificación dos horarios, de novo, en función da demanda externa e dificultando os desprazamentos interiores dos traballadores, estudantes e demais usuarios habituais.,” sinalan.
Exemplo disto é o que acontece co servizo ferroviario San Clodio-Quiroga. A organización nacionalista rexistrou iniciativas na cámara baixa para que o executivo estatal respondese ante a eliminación dos servizos nesta estación como a supresión da conexión polas tarde coas cidade da Coruña e Santiago de Compostela. “O executivo estatal defende a supresión de liñas e conexións como a de San Clodio-Quiroga cando era unha das poucas posibilidades de chegar a Quiroga en transporte público”.
Rego denuncia a hipocrisía do Goberno estatal que di “mellorar a mobilidade rexional” mentres que suprime liñas e frecuencias, así como aumenta o tempo de viaxe nas poucas opcións existentes que conectan A Coruña ou Santiago de Compostela- 13.30h e 14.00h respectivamente- coa estación de San Clodio-Quiroga que chega ás 17.20h. “Máis de catro horas de traxecto para ir até Quiroga frente as dúas horas e media que conleva o traxecto Ourense-Madrid no AVE” denuncia o deputado. “Iso por non mencionar que as persoas usuarias terán que coller dous trens: un AVANT até Ourense, co prezo tan elevado que iso supón, e un tren Media Distancia até San Clodio” critica.