Monforte de Lemos, entre as localidades con maior sinistralidade de toda España

O municipio lugués de Monforte de Lemos é unha das localidades con maior sinistralidade de toda España, segundo figura nun estudo elaborado polo Real Automóbil Club de España (RACE).

Monforte / XdL

O 76% dos falecidos na estrada prodúcese en vías interurbanas, mentres que un 18% perde a vida en autovías e só un 6% ten lugar en autoestradas, segundo despréndese do informe ‘A sinistralidade viaria en municipios pequenos’ publicado polo Real Automóbil Club de España (RACE).

O documento lanza que as estradas convencionais e os municipios pequenos de menos de 20.000 habitantes son os principais focos dos accidentes graves. Así, a pesar de ser o 95% dos concellos españois e acumular só o 31% da poboación, superan entre dúas e cinco veces a media nacional de sinistralidade. “Unha persoa ten entre dúas e cinco veces máis posibilidades de ser vítima dun accidente de tráfico que nun maior de 20.000 habitantes”, lamenta o club automobilístico.

Con máis de 165.686 quilómetros de vías interurbanas en España, o 90% delas son dunha soa calzada e nelas prodúcense o 76% dos falecidos na estrada. Neste sentido, o 69% destes débese a accidentes por colisión frontal con invasión do sentido contrario e as principais vítimas son os ocupantes dos turismos implicados. As principais causas son o consumo de alcol e outras drogas (42%) e as distraccións (36%).

Xa dentro dos municipios pequenos o accidente mortal máis repetido é o atropelo (48% dos casos), cun 80% de vítimas que superan os 65 anos de idade. Por comunidades autónomas, os pequenos municipios de Cataluña, Galicia, Andalucía e Castela e León son os que peores datos de sinistralidade acumulan, e os dous municipios máis perigosos son A Jonquera (Xirona), de entre os que non chegan aos 5.000 habitantes, e Monforte de Lemos, dos que teñen entre 5.000 e 20.000 habitantes. Segundo o RACE, estes datos explícanse pola antigüidade do parque automobilístico, acompañada dun mal mantemento dos vehículos, así como polos “desequilibrios demográficos” e as necesidades de investimento das vías.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here