A Ruta do Viño da Ribeira Sacra chega aos Premios Mestre Mateo

Os vídeos da campaña levan sumados en facebook máis de 288.000 visitas. Da sorte que corre a candidatura da Ruta do Viño da Ribeira Sacra na Categoría de Mellor anuncio publicitario saberase ago máis o día 1 de febreiro.

A Ribeira Sacra, candidata a Patrimonio Mundial da Unesco | Fonte: Remitida.

“Pasaron os días de encerro e agora… Seguimos aquí para tí.” Así presentaba o 10 de xullo do pasado ano, a Ruta do Viño da Ribeira Sacra a campaña para recuperar as visitas despois do confinamento. “Descrubre máis de todo o que temos para ofrecerche a partir das próximas semanas nas nosas redes. Polo demais só tes que vir”, así concluía o post nas redes. O vídeo desa publicación amosa a saída dunha persoa confinada, abandonando a casa para abrirse a unha gran paisaxe do territorio Ribeira Sacra.

Este é o spot candidato aos XIX Premios Mestre Mateo, e faino dentro dunha campaña maior, completada con outras pezas audiovisuais. Ademais do primeiro “Seguimos aquí para tí”, o 15 de xullo publicouse “Volvemos a Respirar”, peza que ofrece unha visión xeral dos recursos do territorio da Ruta do Viño da Ribeira Sacra; o 21 de xullo publícase “Volvemos a Descrubrir”, centrado na paisaxe e no patrimonio. Remataríase o 25 de xullo con “Volvemos a brindar” enfocado ao viño e a viticultura da Ribeira Sacra.

Os vídeos da campaña, desenvolta por Némesis Adiovisual levan sumados en facebook máis de 288.000 visitas. Da sorte que corre a candidatura da Ruta do Viño da Ribeira Sacra na Categoría de Mellor anuncio publicitario saberase ago máis o día 1 de febreiro, cando se coñezan os finalistas desta edición que terá como remate, previsiblemente, finais de febreiro para coñecer aos gañadores.

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here