Despois de que RENFE decidise, de maneira unilateral, suprimir a última conexión ferroviaria entre Ourense e Lugo, e así deixar de novo illado a Monforte da frecuencia que viña desde Madrid, a entidade pública decide rectificar esta decisión e recuperala. Unha decisión que, segundo o BNG, foi froito do labor realizado a través da xestión e a presión política e das numerosas queixas formuladas polas persoas usuarias.
“Desde que soubemos da decisión de RENFE, o BNG estivo a presionar e a traballar para a recuperación desta conexión. Rexistramos iniciativas e demandamos ao Ministerio de Transportes e, concretamente, a RENFE a que rectificase porque supuña recortar unha frecuencia máis coa capital lucense”, sinala o deputado, Néstor Rego.
Rego avanza que a fronte nacionalista seguirá a traballar para que o Sur de Lugo teña vías de comunicación “propias do século XXI e que as súas comarcas non queden illadas. Ás iniciativas sobre o arranxo da N-120 uniránselle accións no territorio. Monforte e a súa comarca están a quedar fóra dos plans de modernización ferroviaria. O que supón un golpe do goberno do estado á comarca máis ferroviaria da Galiza, polo que todas as actuacións que a día de hoxe se están a levar a cabo para o impulso do transporte ferroviario son grazas ao acordo conseguido polo BNG” lembra.