HomesociedadePolítica de mobilidade para a comarca de Lemos

Política de mobilidade para a comarca de Lemos

Reformular a política de transporte público na comarca de Lemos, facéndoo desde a colaboración e coordinar o transporte público por estrada co servizo rexional ferroviario, demandas de Podemos O Saviñao.

Publicado o

- Advertisement -

Podemos O Saviñao considera que a Xunta debería meditar sobre a rexionalización do transporte ferroviario e asociar os demais sectores do transporte público urbano e interurbano. “Desta forma converterase nun actor público maior da mobilidade, enlazando mellor con todas as modalidades de transporte”

Lembran que en setembro do 2018 apoiaron a constitución da plataforma en defensa do servizo público ferroviario de  Monforte de Lemos. Desde entón, aseguran, que a articulación do transporte de viaxeiros por estrada co servizo ferroviario segue sendo unha das principais deficiencias do transporte público.

Podemos O Saviñao fala de potenciar o transporte público a nivel comarcal e interprovincial, coordinando o transporte público por estrada co servizo rexional ferroviario, dúas modalidades de transporte que aseguran, levan décadas ignorándose mutuamente.

Estación de autobuses Monforte / Podemos O Saviñao

Segundo esta formación, unha zona penalizada pola desindustrialización non pode estar á marxe da revolución do transporte que se dá nas principais cidades e apuntan a necesidade de de contar cunha estación multifuncional, no canto de ter dúas estacións “separadas con 10 minutos de traxecto a pé.”

No caso da estación de Monforte, Podemos O Saviñao lamenta a situación na que se atopa a estación e a súa contorna e sinala que, “como veciños comarcais consideramos que tanto Adif como o Concello Monforte deberían concertarse para realzar este lugar, pola súa actividade comercial, e por ser unha das portas de entrada de viaxeiros”.

Estación de tren Monforte / Podemos O Saviñao

O plan transporte no rural 2020 (exemplo de Currelos)

Segundo Podemos O Saviñao veciños de Currelos teñen manifestado a súa queixa por non dispoñer de máis servizos fóra da tempada escolar, fins de semana e festivos para desprazarse cara Monforte, Lugo ou Paradela.

Sinalan que, en diante, Concello e a Xunta non poderán garantir un transporte público como antes en calquera parroquia e apuntan como última opción, a solidariedade veciñal e/ou o coche compartido usando as redes sociais a través de plataformas.

“Agora non hai tanta xente nin para ir á estación de autobuses como de tren, e o pesimismo reina entre todos, os traballadores que quedan e os usuarios,” sinalan.

ÚLTIMAS

Preséntase en San Pedro de Bembibre (Taboada) o programa piloto de visitas a igrexas románicas

Desde o 12 de abril ata finais do mes setembro contarase con visitas semanais...

Na última fin de semana de abril celébrase a XII Subida a Taboada

Esta proba automobilística, que se desenvolverá os días 26 e 27 de abril recuperouse...

Courel Vivo leva a pleno solicitar o arranxo das estradas provinciais

Segundo Courel Vivo as estradas do Courel, independentemente da administración da que dependan, contan...

O músico Sergio Alba presenta “Dous rombos… pasa para a cama!”

O vindeiro 17 de abril, o intérprete con alma de cómico Sergio Alba, presenta...