HomesociedadeA Pobra do Brollón crea unha bolsa de emprego para o SAF

A Pobra do Brollón crea unha bolsa de emprego para o SAF

O Concello da Pobra do Brollón crea unha bolsa de emprego de auxiliares do Servizo de Axuda no Fogar (SAF). O obxectivo é poder contratar temporalmente para realizar substitucións por ausencias de persoal debido a incapacidade laboral transitoria, permisos e licenzas. O prazo de presentación de solicitudes acaba o 10 de xullo.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

As funcións a realizar con esta bolsa de emprego son atencións domésticas –actividades e tarefas no fogar– e atencións persoais, tipo compañía, hixiene persoal, acompañamento a xestións, mobilización dentro do fogar, etc. A selección de persoal realízase mediante o sistema de concurso con valoración de méritos. As xornadas poden ser completas ou parciais en función da praza que se cubra en substitución.

“Na Pobra do Brollón temos un servizo de axuda no fogar reforzado que supera o esixido pola Xunta,” declara o alcalde, Xosé Lois Maceda. “Con esta bolsa de emprego queremos seguir ofrecendo este servizo coas máximas garantías para o benestar e calidade de vida dos nosos veciños,” engade

As bases xa están publicadas no BOP e na sede electrónica do Concello da Pobra do Brollón (https://concelloapobradobrollon.sedelectronica.es/info.1). O prazo para presentar solicitudes acaba o luns 10 de xullo.

ÚLTIMAS

A A.V. do Saviñao solicita do Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra dúas intervencións turísticas no municipio

A Asociación Veciñal do Saviñao asegura que o Consorcio de Turismo sinalizou algunhas rutas...

Sarria acollerá o 12 e 13 de setembro as dúas primeiras etapas da Volta a Galicia

O vicepresidente da Deputación de Lugo, Efrén Castro, e o presidente da Federacion Galega...

120.000€ para a ampliación do aparcadoiro do Polígono do Reboredo

O delegado territorial da Xunta en Lugo, Javier Arias, visitou o espazo onde se...

Mobilizacións contra os recortes no ensino en Ribas de Sil e Sober

Este domingo pola mañá, concretamente ás 11:00 h., daba comezo no CEIP de San...