Esta ratificación confirma o rexeitamento por parte da organización do informe ‘Galicia na rede básica transeuropea de transporte de mercadorías’, elaborado polo Consello Económico e Social de Galicia (CES) e presentado o pasado luns, no que se propón que a liña Vigo-Oporto se complemente coa liña ferroviaria de costa entre A Coruña, Xixón e Bilbao. - Advertisement -
Neste sentido, o Eixo Atlántico defende a saída das mercadorías dos portos galegos a través do porto seco de Monforte de Lemos (Lugo) e a conexión desta infraestrutura co Corredor Atlántico, “fundamental para Galicia e, especialmente, para os portos galegos e para o interior da Eurorrexión”. “A idea é non ter máis que unha opción e ir todos a un tempo para conseguilo”, apuntan desde o Eixo. A Asemblea Xeral do Eixo Atlántico manifestou a súa “satisfacción” por “o feito de que o ministro de Fomento, José Luís Ábalos, presente este mércores, 20 de febreiro, en Madrid, o Plan Director do Corredor Atlántico” e “polos consensos que o Corredor está suscitando nos últimos tempos, ao incorporarse sectores e administracións que non estaban no seu inicio”. CRÍTICAS AO INFORME DO CES O secretario do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, critica o informe elaborado polo Consello Económico e Social de Galicia (CES), e compárao con “un mal traballo de alumno de BUP”. Ademais, sinalou que devandito documento “preelectoral” e “propagandístico” é “tardío”, carece de análise técnica e económica, entre outras “omisións”, e ofrece propostas “perigosisimas” que non foron “discutidas” nin “consensuadas” con “ninguén”. O BARCO, SEDE DA ASEMBLEA A vixésimo sétima Asemblea Xeral do Eixo Atlántico, celebrouse este martes no Barco de Valdeorras, co obxectivo de “apoiar o eixo interior de Galicia e do norte de Portugal”, que sofre unha “grave crise demográfica” e é unha das zonas “máis necesitadas de infraestruturas e investimentos”. A Asemblea Xeral aprobou un orzamento de 4,3 millóns para o exercicio actual e deu luz verde ao Plan de Acción da Axenda Urbana. A organización avanzou, tamén, que “está deseñando” unha “estratexia con solucións”, que remitirá ás Adminitracións para que “poida viabilizarse con fondos europeos no periodo 2021-2027” e “que integre as infraestruturas e investimentos necesarios para o eixe interior”. A xornada foi clausurada co acto de entrega de Medallas de Ouro do Eixo Atlántico, á actual presidenta de Adif, Isabel Pardo de Beira, e ao exministro de Emprego e Seguridade Social de Portugal, exdiputado no Parlamento Europeo e expresidente do Consello Económico e Social de Portugal, José Albino Silva Peneda. |
O Eixo Atlántico aposta por Monforte para distribuír as mercadorías dos portos galegos
O Eixo Atlántico ratificou, na súa vixésima sétima Asemblea Xeral, a súa posición de que Galicia debe ter un único corredor que una Ourense, Monforte de Lemos (Lugo) e O Barco de Valdeorras (Ourense), xa que, segundo sinalou nun comunicado, "ter máis dun debilitaría a masa crítica necesaria para a súa viabilidade".
Publicado o