Os resultados do Festival 17º foron obtidos a partir de 815 enquisas directas a asistentes e das cifras facilitadas polo propio festival. Por exemplo, contabilizáronse 3.500 visitas (unhas 1.600 persoas diferentes), das que un 21% procedían de fóra de Galicia, cun gasto medio por persoa e día estimado en 77 euros (sen incluír transporte).
Con iso, o retorno do impacto económico sitúase en 2,5 euros por cada euro investido polo festival, subliñando que esta contía “se incrementa notablemente ao analizar a optimización do investimento público por parte da organización do evento”. Entre outros datos destacables está a valoración do público, que puntúa esta última edición cun 8,2 sobre 10 e, en concreto, outorga notas próximas ou por encima dos 9 puntos a cuestións como a localización e integración na contorna, o trato do persoal, a sensación de seguridade ou o mantemento dos espazos.
No relativo ao perfil de asistente máis común, trátase dunha muller, galega, de entre 35 e 44 anos, con estudos universitarios, traballadora por conta allea e que acode en grupo con dúas persoas.