O presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, presentou este mércores en Monforte de Lemos a aplicación para dispositivos móbiles ‘Turisgalicia Ribeira Sacra‘, unha guía dixital cun acceso “rápido e doado” a información “útil e actualizada” sobre recursos turísticos da Ribeira Sacra co obxectivo de estimular a economía na zona.
A aplicación conta, segundo informa a Deputación de Lugo, cunha guía de lecer actualizada “diariamente”, cunha selección de lugares de interese, unha oficina virtual de turismo, unha relación de adegas, así como un sistema de xeolocalización que permite coñecer “de maneira instantánea” os recursos turísticos máis próximos, entre outras funcións.
O presidente da Deputación destacou que esta ferramenta dixital axudará a “recuperar a actividade dos sectores económicos que máis sufriron os efectos da pandemia”, é dicir, “turismo, hostalaría e comercio local”.
TURISMO “SUSTENTABLE” E “DE CALIDADE”
Por outra banda, Tomé Roca remarcou que o apoio a esta iniciativa está relacionado coa súa aposta por consolidar “un modelo de turismo sustentable, de calidade, sen masificacións, ao aire libre” e que, ademais, promova “un fluxo de visitantes ao longo de todo o ano” para “pór en valor” o patrimonio e crear emprego no rural.
Así, o dirixente provincial falou dun turismo “en auxe” debido ao escenario de “saída” da pandemia e polo que, afirma, leva traballando “moito” tempo na Ribeira Sacra.
Neste sentido, fixo fincapé na necesidade de contar coa oferta turística en redes co fin de “facer accesible a información nos medios que hoxe emprega a maior parte da poboación” e ha puest a atención en “a xente nova”.
CANDIDATURA DA RIBEIRA SACRA A PATRIMONIO DA HUMANIDADE
Para Tomé, a colaboración neste proxecto supón unha maneira de continuar co apoio “á aspiración da Ribeira Sacra a Patrimonio da Humanidade”. A este respecto, lembrou o papel impulsor da institución provincial do movemento social e institucional no 2011 para presentar a candidatura da paisaxe a Ben Mundial.
Así mesmo, confesa que “a pesar das fochancas”, desde a Deputación de Lugo continuarase a traballar para “visibilizar, promocionar e pór en valor” o territorio “único” da Ribeira Sacra.
“Todas e todos percibimos que para a Ribeira Sacra houbo un antes e un despois desde que comezamos a impulsar a candidatura de Patrimonio da Humanidade”, declarou o presidente. Así, asegurou que se percibe que “sobe o número de visitantes” e “o aprecio de produtos” como o viño.
Tamén fixo un chamamento a todas as administracións e sociedade para continuar cos labores nesta liña, coa “confianza” de que, en tanto non recolleron o premio, recollerán “os bos froitos” do traballo conxunto “clave” para o futuro.
DIFUSIÓN DA APLICACIÓN TURISGALICIA RIBEIRA SACRA
Para dar visibilidade á nova aplicación, utilizaranse canles dixitais, redes sociais e Internet en xeral, ademais de distribuír información da mesma por medio dun código QR en hoteis, restaurantes e oficinas de turismo dos concellos da comarca.
Neste sentido, tamén haberá folletos informativos en albergues ao longo de todo o Camiño de Inverno, de máis de 200 quilómetros, desde Ponferrada a Santiago e estará visible en valos publicitarios e feiras e encontros de turismo.