HomePolítica"As obras de Adif en Oural acumulan un retraso de 3 anos...

“As obras de Adif en Oural acumulan un retraso de 3 anos e non permiten velocidade alta”, denuncian desde o PP provincial

Os populares piden, unha vez máis, a inclusión de Lugo na Alta Velocidade para superar a discriminación da provincia nas comunicacións por tren por parte do Goberno de Sánchez, xa que, din, “a herdanza que deixa o Goberno socialista e de Podemos durante estes cinco anos en materia de infraestruturas é unha herdanza que Lugo non merece." remarcan.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

O Partido Popular de Lugo destaca que as obras que está  a realizar Adif, en Oural, acumulan un retraso de tres anos e “non son nin alta velocidade e nin van a permitir a velocidade alta”. Así o poñen de relevo, afeando ao delegado do Goberno en Galicia por afirmar que os traballos marchan a bo ritmo. Os populares manifestan que “son obras con retrasos e con recortes, pois, ademais de seren prometidas en 2020, a velocidade dos trens Ourense-Lugo coas obras que está a facer o Ministerio é de 160 km/h, moi por debaixo das velocidades que alcanza un AVE (300 km/h), e tamén por debaixo das velocidades máximas do Eixo Atlántico (200 km/h).”

Os populares insisten en que o Goberno de Sánchez non fixo máis “que illar Lugo en materia de infraestruturas prexudicando a calidade de vida da cidadanía e lastrando o desenvolvemento e a competitividade do tecido empresarial.” Lembran que foi o actual Goberno en funcións o que decidiu de xeito unilateral “impedir que a provincia de Lugo poida estar conectada co resto de España por Alta Velocidade, ao suprimir as variantes de Rubián e Cadabal-Os Peares.”

Desde o PP, poñen de relevo a necesidade de apostar polas infraestruturas, tal e como recollía o seu programa electoral, “en maio de 2018, o ministro popular ,Íñigo de la Serna, presentara un proxecto que conectaría Lugo coa alta velocidade rebaixando o tempo da viaxe a Madrid. As actuacións previstas para este plan contaban cun investimento de 283 M€ e definía varias alternativas para implementar a alta velocidade na provincia de Lugo.”

Lamentan que o Goberno reducira no 2019 “nun 65% o orzamento contemplado por Rajoy para a renovación e as variantes entre Monforte e Lemos e nun 27% para electrificación entre Monforte e Lugo. Como consecuencia, este proxecto foi quedando fóra dos orzamentos do Estado.” E lembran que presentaron nos orzamentos deste ano 3 emendas por máis de 25M€ nas que se pedía incrementar a anualidade orzamentaria en 2023 para impulsar a renovación da liña Monforte-Lugo, incluíndo as variantes de Rubián e Canabal-Os Peares, imprescindibles para reducir os tempos de conexión de Lugo con Ourense e, polo tanto, coa alta velocidade. “Ademais de incluír unha partida de 150.000 euros para estudar a viabilidade para a conexión ferroviaria entre a cidade de Lugo e Santiago e de Lugo coa Mariña lucense. Unha iniciativa que foi aprobada no Congreso sen o apoio do PSOE”, conclúen os populares.

ÚLTIMAS

Este 6 de decembro celébranse os XII Cantos de Taberna da Pobra do Brollón

Todos os grupos pasarán ao longo do serán polos seis bares do municipio: Avenida,...

Festival solidario cos afectados pola Dana este 13 de decembro no pavillón do IES Río Cabe de Monforte

Este evento parte da iniciativa do alumnado do IES Río Cabe para crear unha...

20 persoas fórmanse nunha nova edición do Obradoiro de Emprego de Monforte

Nesta edición recibirán formación teórica e práctica 20 alumnos, nun obradoiro que conta con...

Sober dálle a ‘benvida ao Nadal’ co acendido de luces e un programa ‘moi musical’

O Concello de Sober dará por 'inaugurado o Nadal' o vindeiro 13 de decembro...