InicioPolítica"As obras de Adif en Oural acumulan un retraso de 3 anos...

“As obras de Adif en Oural acumulan un retraso de 3 anos e non permiten velocidade alta”, denuncian desde o PP provincial

Os populares piden, unha vez máis, a inclusión de Lugo na Alta Velocidade para superar a discriminación da provincia nas comunicacións por tren por parte do Goberno de Sánchez, xa que, din, “a herdanza que deixa o Goberno socialista e de Podemos durante estes cinco anos en materia de infraestruturas é unha herdanza que Lugo non merece." remarcan.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

O Partido Popular de Lugo destaca que as obras que está  a realizar Adif, en Oural, acumulan un retraso de tres anos e “non son nin alta velocidade e nin van a permitir a velocidade alta”. Así o poñen de relevo, afeando ao delegado do Goberno en Galicia por afirmar que os traballos marchan a bo ritmo. Os populares manifestan que “son obras con retrasos e con recortes, pois, ademais de seren prometidas en 2020, a velocidade dos trens Ourense-Lugo coas obras que está a facer o Ministerio é de 160 km/h, moi por debaixo das velocidades que alcanza un AVE (300 km/h), e tamén por debaixo das velocidades máximas do Eixo Atlántico (200 km/h).”

Os populares insisten en que o Goberno de Sánchez non fixo máis “que illar Lugo en materia de infraestruturas prexudicando a calidade de vida da cidadanía e lastrando o desenvolvemento e a competitividade do tecido empresarial.” Lembran que foi o actual Goberno en funcións o que decidiu de xeito unilateral “impedir que a provincia de Lugo poida estar conectada co resto de España por Alta Velocidade, ao suprimir as variantes de Rubián e Cadabal-Os Peares.”

Desde o PP, poñen de relevo a necesidade de apostar polas infraestruturas, tal e como recollía o seu programa electoral, “en maio de 2018, o ministro popular ,Íñigo de la Serna, presentara un proxecto que conectaría Lugo coa alta velocidade rebaixando o tempo da viaxe a Madrid. As actuacións previstas para este plan contaban cun investimento de 283 M€ e definía varias alternativas para implementar a alta velocidade na provincia de Lugo.”

Lamentan que o Goberno reducira no 2019 “nun 65% o orzamento contemplado por Rajoy para a renovación e as variantes entre Monforte e Lemos e nun 27% para electrificación entre Monforte e Lugo. Como consecuencia, este proxecto foi quedando fóra dos orzamentos do Estado.” E lembran que presentaron nos orzamentos deste ano 3 emendas por máis de 25M€ nas que se pedía incrementar a anualidade orzamentaria en 2023 para impulsar a renovación da liña Monforte-Lugo, incluíndo as variantes de Rubián e Canabal-Os Peares, imprescindibles para reducir os tempos de conexión de Lugo con Ourense e, polo tanto, coa alta velocidade. “Ademais de incluír unha partida de 150.000 euros para estudar a viabilidade para a conexión ferroviaria entre a cidade de Lugo e Santiago e de Lugo coa Mariña lucense. Unha iniciativa que foi aprobada no Congreso sen o apoio do PSOE”, conclúen os populares.

ÚLTIMAS

29.469€ para a rehabilitación do lavadoiro de Hospital no Incio

Esta actuación busca a integración dos elementos que conforman o patrimonio etnográfico, neste caso...

Bolsas de tea con motivos feministas

O proxecto de igualdade do Concello de Sober ‘Redes Lilas’ celebrou a súa cuarta...

Aly Alma, artista con raíces en Quiroga, presenta “Violet Mood”, un espectacular show acústico en feminino

Alicia Losada, coñecida artisticamente como ‘Aly Alma’ e con orixes en Quiroga por parte...

Novo miradoiro á Ribeira Sacra de Soutochao

O concello lugués de Sober estreou o novo miradoiro de Soutochao, desde o que poden contemplarse...