HomesociedadeO Concello do Incio agasalla con bolsas personalizadas aos alumnos do CEIP...

O Concello do Incio agasalla con bolsas personalizadas aos alumnos do CEIP Ricardo Gasset

As instalacións do centro foron adaptadas á normativa e cumpren co protocolo anti-covid para garantir unhas aulas seguras.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

O Concello do Incio vén de facerlle entrega ao CEIP Ricardo Gasset de bolsas personalizadas co nome de cada un dos nenas e nenas que a partir deste xoves inician o curso escolar 2020-2021.

As riñoneiras foron personalizadas cos seus nomes e cada unha ten unha cor que se corresponde con cada unha das aulas que ten o centro, que este ano suma 24 alumnos e alumnas.

O Goberno local pretende con este agasallo facilitar o período de adaptación ao alumnado con este material no que cada neno pode gardar as súas pertenzas. A maiores, incorpora unha bolsiña na que poden gardar as máscaras cando van ao comedor.

Ao mesmo tempo, o centro arranca o curso tras ter adaptado todas as medidas e o protocolo anti-covid, o que garante que as aulas sexan seguras. Así, instaláronse dispensadores de xel, disponse de termómetros, sinalización e carteis informativos e outro material complementario para que toda a comunidade educativa poda cumprir as normas.

Colexio do Incio protocolo anticovid / concello do Incio

ÚLTIMAS

‘Metamorfose’, o novo sinxelo do artista ‘Peitoescuro’ camiño do seu primeiro álbum de estudio

O proxecto de Rubén Gutiérrez, coñecido artisticamente como 'Peitoescuro', segue avanzando. O pasado 18...

Traballo colectivo da Asociación de Empresas Ribeira Sacra Next para a súa posta en funcionamento

Os encontros desenvólvense os venres pola tarde coa presenza dun máximo de 20 empresas,...

O BNG de Monforte leva a pleno un punto de información turística na Compañía

Explican os nacionalistas que o tramo da rúa Doutor Casares máis próximo ao centro...

Mario Obrero presenta o libro ‘Con e de curcuspín’ este 26 de maio na Pobra do Brollón

Con e de curcuspín é un ensaio no que a reflexión lingüístico-literaria mestúrase coa...