Neste ano Monforte ostenta a capitalidade da Rede “supón un reto enorme que afrontamos con ganas de seguir traballando para mellorar a Rede co compromiso de continuar co esforzo xa realizado durante estes anos”. José Tomé recalca “o prestixio da institución considerada como referente dentro e fora das nosas fronteiras da defensa e posta en valor do legado xudeu”.
Dentro das actividades de promoción da Rede, unha das máis relevantes é a presentación dun novo Portal Turístico traducido a tres idiomas: castelán, portugués e inglés que está orientado a buscar a difusión internacional. Tal e como afirma Tomé “constitúe unha plataforma de gran utilidade para continuar a colaborar con outros países de ámbito internacional cos que xa temos relación na actualidade, e especialmente con Portugal que parece ter interese por crear a súa propia rede de cidades e pobos que tiveran presencia sefardí.”
As actividades de promoción de Monforte completáronse cos eventos realizados polo Consorcio de Turismo de Ribeira Sacra e pola Asociación do Camiño de Inverno. O Consorcio exhibíase como escaparate turístico de calidade en Fitur coa presentación de “Manual de boas prácticas para visitantes”. A Asociación do Camiño de Inverno adquiría protagonismo na intensa xornada de promoción turística, coa presentación de “Proxectos paso a paso”.
As intensas xornadas de traballo desenvoltas en Madrid serven para como explicou Tomé “ofertar Monforte e A Ribeira Sacra nunha plataforma turística das máis importantes a nivel internacional, como un destino turístico único capaz de conquistar os corazóns dos nosos visitantes, que como xa temos comprobado, vanse gratamente sorprendidos cando nos descobren”.