IniciosociedadeO colexio de Sober case duplica en 13 anos o alumnado e...

O colexio de Sober case duplica en 13 anos o alumnado e fará importantes melloras no 2024

O alcalde de Sober, Luis Fernández Guitián, e a concelleira Raquel Arias mantiveron unha xuntanza de traballo coa ANPA do CEIP Plurilingüe Virxe do Carme na que fixeron balance dos investimentos levados a cabo no centro e das obras previstas para o ano que vén de comezar.

Publicado o

POR
Redacción
- Advertisement -

O CEIP Plurilingüe Virxe do Carme de Sober recibiu máis de 530.000, grazas ás axudas da Xunta de Galicia, euros entre 2009 e 2022. Os investimentos destináronse a melloras como o sistema de calefacción, o arranxo da instalación eléctrica, acceso e reformas en diferentes instalacións, obras no polideportivo, creación dun parque infantil, a ampliación do comedor e o almacén, a reforma do salón de actos e melloras na eficiencia enerxética, entre outras.

De cara a este ano 2024 está previsto acometer novas obras de mellora e acondicionamento, entre elas a reforma da cuberta do ximnasio e as baixantes e canalóns de todo o edificio.

O Colexio participa nunha serie de proxectos, cos que colabora tamén o goberno local, como son o PLAMBE (Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares), radio na biblioteca, biblioteca creativa, club de lectura e programa de voluntariado.

O colexio case duplicou o número de alumnos nos últimos anos, pasando de 39 en 2010 a case 70 no curso actual.

ÚLTIMAS

31 da Feira do Viño de Vilachá na primeira fin de semana de maio

Esta edición manterá tamén outro dos cambios dos últimos anos: a creación de dous...

60 equipos inauguran a tempada de montaña en Taboada esta fin de semana

A nova directiva da Escudaría Taboada mantén o trazado orixinal da proba, na que...

Traballos preventivos en pistas e cortalumes do Distrito Forestal VIII Terra de Lemos

A Consellería do Medio Rural, a través da Dirección Xeral de Defensa do Monte,...

29.469€ para a rehabilitación do lavadoiro de Hospital no Incio

Esta actuación busca a integración dos elementos que conforman o patrimonio etnográfico, neste caso...