O contrato foi adxudicado á compañía Contratas e Servizos Ferroviarios (COSFESA) por importe de 5.710.993,90 euros (IVE/IVE incluído) e conta cun prazo de execución de 10 meses e medio. O desguarnecido de vía, consistente na retirada do balasto (pedra) en vía na súa totalidade ou parcialmente baixo as travesas, facilitará as tarefas de mantemento da superestrutura de vía no relacionado coa xeometría e calidade.
Esta actuación tamén optimizará a drenaxe da vía mediante a mellora das cunetas actuais e a construción doutras novas, o que beneficiará á seguridade, calidade e fiabilidade do servizo ferroviario ao solucionarse os problemas que causan as precipitacións de auga sobre a plataforma. A solución proxectada fai compatible a mellora da calidade e fiabilidade do servizo ferroviario actual coa minimización do impacto ambiental das obras para realizar.
O tramo no que se concentran as actuacións necesarias abarca desde o punto quilométrico ( P. K.) 141/560 ao 166/255 da liña Monforte-Vigo, configurado en vía única electrificada. O proceso de desguarnecido realizarase con maquinaria pesada en todo o seu percorrido, exceptuando as zonas que non sexan operables por máquina desguarnecedora, nas que se empregarán outros métodos alternativos. Os traballos inclúen as adaptacións necesarias das instalacións de seguridade e comunicacións durante a situación provisional de obras, así como a reposición destas instalacións que puidesen resultar afectadas pola actuación. Estes traballos na vía tamén levan consigo melloras e modificacións na posición do eixo de vía, tanto en alzado como en planta, optimizando o trazado e gálibo existente, polo que tamén requirirá o axuste na catenaria para manter o servizo ferroviario con tracción eléctrica.